Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Pitsaklubi veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Pitsaklubi veebipoes vahetult kauba juures.
- Kauba tellimiseks tuleb telefoniga skanneerida plakatil olevat QR koodi . Seejärel vali tooted ja lisa soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad . Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio
- Tasumine toimub väljaspool Pitsaklubi veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Pitsaklubi veebipoe arvelduskontole.
- Pitsaklubi veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio-le.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
- Toodetele tuleb ise järele minna Järve Keskuses asuvasse Amps kohvikusse ( Amps pannkook ja kebab) Amps asub Cirkel K poolses otsas Swedbanki kontori vastas.
- Tooted valmivad 20 min peale tellimuse tasumist ja maksekinnituse saamist.
Taganemisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist ei ole ostjal õigus kaupa tagastada?
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale toode).
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1 tööpäeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@amps.ee või helistada telefonil: 6673680.
- Kui Pitsaklubi veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Pitsaklubi veebipood vastutab, parandab või asendab Pitsaklubi veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Pitsaklubi veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Kaebuste korral pöördub Kasutaja Partneri poole kirjalikku taasesitamist võimaldaval moel. Suhtlusvõrgustikud ei ole kaebuste lahendamise kanal.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Pitsaklubi veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Pitsaklubi veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Pitsaklubi veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Pitsaklubi veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@amps.ee või helistada telefonil: +372 667 3680
- Kaebuste korral pöördub Kasutaja Partneri poole kirjalikku taasesitamist võimaldaval moel. Suhtlusvõrgustikud ei ole kaebuste lahendamise kanal.